czwartek, 2 lipca 2015

Początek końca?

Otrzymałem dzisiaj informację o wypowiedzeniu przez Polskie Centrum Zdrowia Góra Śląska kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia we Wrocławiu. Postanowiłem sprawdzić ową niedobrą dla mieszkańców naszego powiatu wieść u źródeł, tj. W NFZ Wrocław.

Wykonałem telefon do rzeczniczki prasowej NFZ we Wrocławiu, która przekazał mi następująca informację.

30 czerwca 2015 r. Polskie Centrum Zdrowia wypowiedziało NFZ we Wrocławiu kontrakt na prowadzenie w górowskim szpitalu dwóch oddziałów: ginekologiczno - położniczego oraz chirurgii ogólnej. Rzeczniczka prasowa - pani Joanna Mierzwińska - poinformowała mnie również, że wypowiedzenie umowy nastąpi 3 miesiącach od dnia jego złożenia. I to tyle wieści z NFZ Wrocław.

Wczoraj, podczas wyjazdowego posiedzenia wyjazdowego posiedzenia Komisji Budżetu i Gospodarki, które odbyło się w Domu Pomocy Społecznej we Wronińcu starosta Piotr Wołowicz nic zająknął się ani słowem na ten temat. Można więc rzec, że starosta z paltfusowej partii trzyma rękę na pulsie. Tyle, że puls bada u nieboszczyka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz