poniedziałek, 29 kwietnia 2013

"Mrówka"dla ogrodu

FOTEL OGRODOWY 
"DIAMENT"
- kolor leśna zieleń
Cena: 19,90 zł.
STÓŁ OGRODOWY 
"OPAL"
- średnica 90 cm,
- kolor leśna zieleń,
- otwór na parasol i zaślepkę,
demontowalne nogi.
Cena: 59,90 zł.
HUŚTAWKA DLA DZIECI
- zaimpregnowana ciśnieniowo,
Cena: 159 zł.
HUŚTAWKA TRZYOSOBOWA 
"MERRY"
-  długość 194 cm,
- szerokość 120 cm,
- wysokość 167 cm,
- długość siedziska 160 cm,
- rama stalowa.
Cena: 399 zł.
HUŚTAWKA OGRODOWA  TRZYOSOBOWA
"VIP"
- wymiary: 170/110/153 cm.

PAWILON OGRODOWY
- wykonany z wytrzymałego materiału,
- skutecznie chroni przed słońcem,
- wymiary: 3/3/2,5 m.
Cena: od 26,90 zł.

3 komentarze:

  1. Solidnie napisane. Pozdrawiam i licżę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie planuję strefy wypoczynkowej w moim ogrodzie ale jestem zdania, że świetną sprawą jest na pewno posiadanie ładnych donic ogrodowych. Osobiście takie rzeczy kupowałam w https://ogrodolandia.pl/donice-ogrodowe i jestem przekonana, że był to bardzo dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń