piątek, 19 października 2018

Z ostatniej chwili!


Po raz drugi staję w wyborcze szranki. Startując z okręgu nr 2 nie ozdobiłem go swoimi banerami, nie zaśmieciłem klatek schodowych ulotkami z wyborczymi obietnicami, nie niepokoiłem Państwa niepożądanymi wizytami w domowych pieleszach. To z szacunku dla Państwa inteligencji. Kitu wciskał nie będę.

Co ja mogę Państwu obiecać? To, że jak do mnie raczycie się w swojej łaskawości zwrócić z prośbą o pomoc, to ja spróbuję pomóc. Żaden radny nie jest wszechmocny. Może być tylko bardziej lub mniej skuteczny. A przede wszystkim, że będę radnym dociekliwym, co leży w mojej naturze.

Podczas niespełna 2 lat bycia radnym trochę górowian (i nie tylko) zwracało się do mnie o interwencję. Dotyczyły one różnych spraw. W efekcie często sekretarz naszej gminy – Tadeusz Otto - znajdował się na pierwszej linii frontu i miał dodatkowe zajęcie. I udawało się te sprawy załatwić. Dziękuję Panie Tadeuszu. Nie inaczej było w przypadku obecnej burmistrz. I też za to Pani burmistrz dziękuję, chociaż wiem, że nie jestem z Pani „bajki”.

To, czy zostanę radnym zależy tylko od Państwa. Aby nie być od nikogo zależnym założyłem własny komitet wyborczy, by nie świecić oczami za innych radnych. Nie być od kogoś zależnym, to powód główny. Podobnie jak ja, uczyniło jeszcze dwóch młodych kandydatów: Przemek Mucha i Bartek Czyż. Trzech kandydatów niezależnych, kandydatów którzy nie są powiązani z UMiG i nic od niego nie potrzebują. Szkoda, że tak mało. Znam tych kandydatów i sądzę, że warci są Państwa głosów. I ja, i oni chcą być zależni tylko od swoich wyborców.

Osobiście ze zdziwieniem patrzę na kandydatów, którzy powiązani są jakimiś więzami z gminą. Górowianie się dziwią, jak można być radnym niezależnym, gdy pobory i etat zależne są od gminy? I pytają: to im jeszcze mało?!

Czy będę radnym – lub jak lubicie mówić – „bezradnym” zależy od Państwa aktywności. Radny skuteczny, to radny który cieszy się namacalny ;poparciem górowian. Mnie Państwo znacie. Osobiście, z bloga, z widzenia lub słyszenia. Jestem jaki jestem. Nie mam drugiego oblicza.

Zachęcam Państwa do udziału w wyborach, które są dla nas wszystkich najważniejsze. One powinny być tak Państwu bliskie, jak „koszula ciału”. To w niedzielę zadecydujemy o swojej przyszłości na najbliższe 5 lat. Nie wmawiajmy sobie, że nic od nas nie zależy. W tą niedzielę najwięcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz